Multi pornesc in schitarea unei idei de pizzerie, spunand ca stiu cum se face cel mai bun blat, altii spun ca au gasit cele mai bune ingrediente pentru pizza si stiu sa le mixeze perfect, altii ca stiu si au potrivit cele mai bune toppinguri si condimente, iar unii, care se cred specialisti in marketing, discuta chiar despre forma pe care sa o aiba pizza, adica semiluna, romb sau hexagon, facand chiar calcule trigonometrice si inmultind totul cu cosinus de alfa.
Cu siguranta te vei amuza si vei spune ca nu toate sunt idei de pizzerie testate si valide, insa nu am exagerat aproape cu nimic, nici chiar cand am glumit despre cosinus de alfa, pentru ca conceptul de pizza in sine contine multa creativitate, tocmai pentru ca este un fel de mancare ce se prepara din ce ai prin casa, punand totul pe un blat si apoi totul la cuptor.
Asa ca intotdeauna vor exista mai multe de "cea mai buna pizza", asa cum exista si cel mai bun parfum, adica parfumul care place fiecaruia, pentru ca totul depinde de gusturi.
Si daca te intrebi care sa fie totusi cea mai buna pizza, afla ca cele mai bune idei de pizzerie pot sa fie tocmai acelea care rezolva nevoia unui public tinta intr-o situatie data.
Daca sunt nerabdator si infometat de felul meu sau stau undeva departe, cea mai buna pizza este, paradoxal, cea care ajunge la mine cel mai repede si nu alta. Daca urasc mancarea rece si nu am unde s-o-ncalzesc, atunci cea mai buna pizza este cea care ajunge la mine cea mai calda. Daca sunt "Fomila" si nu ma pot ridica de la masa pana nu am stomacul plin, atunci cea mai buna pizza este cea cu blatul cat plapuma.
Spune, te rugam, gresim cu ceva?
Prin urmare totul depinde de fiecare dintre referentiale si pe care dintre ele vrei sa le satisfaci cu ideea ta.
Restul este arta de a respecta o strategie si un plan de comunicare integrata de marketing, care-ti va aduce la viata aproape orice fel de proiect, daca vei fi consecvent.
Daca ar fi sa facem un studiu de caz, de pilda, Trenta Pizza ne-a atras noua atentia si am simtit ca acolo este vorba despre ceva specialisti in marketing si ca ideea de trenta ar fi venit de la viteza sau, mai bine spus de la durata in care fac livrarile de pizza in Bucuresti ceea ce acum, cu aglomeratia care se accentueaza tot mai mult, nu credem ca mai poate fi vorba de trenta [30 de minute].
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam