Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Idei de ceainarii

Daca ar fi sa alegem intre cateva idei de ceainarii si alte idei de afaceri HORECA, nu am putea sta prea mult pe ganduri, pentru ca am prefera ceainariile din cel putin 7 considerente si iata care ar fi acestea:

1. Primul motiv este ca in ceainarie nu se fumeaza de fel si atat noi, cat si clientii nu trebuie sa ne punem hainele la aerisit dupa fiecare zi in care am stat acolo;

2. Clientii nu sunt pretentiosi, nici cheflii si nici galagiosi, ba chiar sunt clienti speciali, educati si cu mult simt artistic, in preajma carora chiar te vei simti bine;

3. Aprovizionarea se face foarte usor, investitia in materie prima nu este deloc mare, iar furnizorii de ceai se gasesc destul de repede;

4. Mobilierul mic si mobila pentru ceainarii, plus decoratiunile sunt chiar cele mai usor de gasit, pentru ca le poti achizitiona la mana a II-a si chiar se recomanda asta;

5. Poti face extra profit din vanzari de cadouri, ceai, carti, obiecte exotice de decor, prajituri si alte asemenea chestii;

6. Chiar daca iti creste chiria, te poti replia usor si poti adapta rapid mobila si decoratiunile intr-o alta locatie;

7. Spatiu si ocazii pentru creativitate in marketing mult mai mare si o afacere mai putin plicticoasa din multe puncte de vedere.

Iata ca sunt foarte multe motive, pentru care merita sa actionam, insa urmatorul pas este sa ne asiguram succesul, pentru ca nu este suficient sa gasim o vila cocheta, furnizori de ceai si decoratiuni.

Si pentru ca trebuie sa gasim o suita de elemente de diferentiere, pe care publicul tinta sa le perceapa la justa valoare, pentru a ne depasi competitia, nu este suficient sa avem idei de ceainarii, ci sa inventam pentru toate acestea o poveste.

Cine are cea mai frumoasa poveste, vinde si asta o stim cu totii, iar ca sa vanda, trebuie sa o comunicam. Comunicarea fiind un flux cu dublu sens, totul se petrece ca un proces.

In urma acestui rationament, ne putem contrazice, pentru ca o poveste mai slaba poate vinde mai bine decat o poveste speciala, daca este mai bine comunicata.

Si atunci, "batalia" intre noi si competitori nu se duce doar intre povesti, ci si intre strategii de comunicare.

Singurul lucru care aduce la viata povestea si ideea de afaceri este un plan de comunicare integrata de marketing. De aceea unele idei sclipitoare nu ajung la succes, iar altele depasesc asteptarile.

De unde ne vin ideile de ceainarii si, evident, povestile?

Este absolut simplu de intuit ca, fiecare tara si zona de provenienta a ceaiurilor, poate naste zeci de povesti si idei, fie ca este Japonia, China, India, Rusia sau Africa. Pe langa aceasta sursa de povesti avem efectele benefice ale ceaiurilor, vindecari miraculoase, avem aromele, avem istorie, batalii pentru mirodenii sau alte intamplari si multe alte surse favorabile.

Cu ceva mai multa cultura si inspiratie, cu o strategie de marketing si cu un plan de comunicare integrata, ne cream sansa ca potentialii clienti sa plateasca de fapt mai mult decat ideea, ceaiul, decoratiunile si serviciile, ci o intreaga experienta pe care o traiesc. Si in asta consta de fapt tot secretul succesului, pentru ca timpul a devenit a IV-a dimensiune economica, iar marketingul experiential un "must have".

Te invitam sa verifici baza noastra de date si sa apelezi la consultanta in marketing, branding si la alti furnizori si asteptam cu drag sa revii si sa te abonezi la newsletter, daca simti ca ti-au fost de folos informatiile.

Echipa CH


Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca